8,1
Utmärkt

  • All Inclusive
  • Ligger i Kotorbukten
  • Vid stranden

Carine Hotel Delfin är ett trevligt All Inclusive-hotell beläget i fantastiskt vackra omgivningar i Kotorbukten och omges av vackra grönskande bergslandskap. Från hotellet har du bara några minuters promenad till Bijelas lilla centrum. Vill du njuta av dagen på stranden finns det en liten stenstrand precis vid hotellet. Hotellets underhållningsteam erbjuder massor av roliga aktiviteter, särskilt för barnen i barnklubben (här talas inte svenska). I hotellets gym kan du hålla dig i form under semestern, och om du vill skämma bort dig lite extra kan du njuta av både massage och skönhetsbehandlingar (kostar extra).

På Carine Hotel Delfin bor du i trevliga och moderna rum som rymmer upp till fyra personer. Hotel Iberostar Bijela Delfin är en utmärkt utgångspunkt för en rad spännande utflykter. Detta inkluderar möjlighet att hyra cyklar och utforska den vackra naturen, och från hotellet kan du promenera längs strandpromenaden eller ta bussen till den närliggande staden Herceg Novi.

Carine Hotel Delfin rekommenderas till alla som vill njuta av en avkopplande All Inclusive-semester i vackra, natursköna omgivningar.

Information om rumstyper saknas.

Måltider

Drycker i strandbaren ingår ej i All Inclucive
All inclusive

* Frukost från 07:00 till 10:00

* Lunch från 12:30 till 14:00

* Snacks från 16:00 till 17:30

* Glass från 16:00 till 17:30

* Middag från 19:30 till 21:30

* Lokala alkoholhaltiga och alkoholfria drycker från 07:00 till 23:00

8.1
Utmärkt
Utifrån 8 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


7.9
Review title
7.9
Review title

Gästbetyg

8,1
Utmärkt Utifrån 8 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


mest bokad av Med partner
Utmärkt
Mycket bra
Medel
Dåligt
Mycket dåligt
8,1
Städning
8,1
Prisvärt
8,3
Faciliteter
8,3
Boendet i allmänhet
7,9
Rum / lägenhet
7,5
Läge
8,6
Service / gästfrihet

Gästbetyg

Typ av resa
Visa endast gästbetyg på svenska

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


Resmålet

Upptäck Herceg-Novi bukten

Praktisk information

Flygresan
Flygbolag och restider
Köpenhamn Kastrup:

Sunweb flyger från Köpenhamn till Dubrovnik på onsdagar och lördagar med Norwegian.

Flyg och biljetter

Flygresan tar ca 2 timmar och 55 minuter. Flygtider kan ändras och vi anger därför preliminära flygtider, när flygtider sätts, finns de också på vår hemsida, gör de inte det har inte vi fått dem än. Du kan lägga till bagage i bokningssteg 1 och priset för detta varierar mellan olika flygbolag.

Vi rekommenderar att du är på flygplatsen 2 timmar innan avgång, incheckningen stänger 45 minuter före avgång.

Resedokument ska skrivas ut och tas med på resan. På biljetten anges avgångs och ankomsttider i lokaltider, hotellreservation, måltider, eventuell transfer mellan flygplatsen och hotellet samt bagage. Du får ditt boarding-pass och stolsnummer på flygplatsen. Var extra uppmärksam på avresetiderna vid sena avgångar – kom ihåg att datumet ändras vid midnatt.

Ankomst och transfer

När du anländer på destinationen och har gått igenom tull och bagageutlämningen möts du upp av våra guider eller en representant från Sunweb. Här får du vårt välkomstbrev med reseinformation samt utflyktsprogram och visas till din transferbuss om du bokat detta.

Transfer till och från hotellet är inte inkluderat i priset, men finns som tillval i bokningsprocessen. Transfern genomförs med antingen vanlig buss, minibuss eller taxi och körs av lokalt anställda. I vissa fall kommer det också finnas en skandinavisk guide med på bussen.

Kroatien tillhör Schengenområdet och Montenegro inte gör det, kan gränskontrollerna ta längre tid. Som ett resultat bör du räkna med en transfertid på cirka. 4 timmar.

Transfertider:
  • Bijela: ca 60 minuter
  • Herceg Novi: ca 40 minuter

Observera att angivna tidtabeller för transfer är exklusive eventuella stopp för måltider, toalettbesök och gäster som ska av på hotell längs vägen. På grund av säkerhetskontroller kan transfern ta upp till 4 timmar.

Information om Montenegro

Huvudstad:

Montenegros huvudstad heter Podgorica

Språk:

Det officiella språket är montenegrinska. I turistområdena talar många även engelska.

Tidsskillnad:

Det är ingen tidsskillnaden mellan Sverige och Montenegro .

Valuta:

I Montenegro använder man euro och en euro motsvarar cirka 9,5 svenska kronor. Det är möjligt att växla pengar på många hotell och banker. De vanligaste kreditkorten kan användas på de stora semesterorterna, även i uttagsautomater.

El:

Spänningen är 220 volt, som i Sverige. Vägguttagen är också desamma.

Pass:

Svenskar måste ha ett giltigt pass när du anländer i Montenegro.

Telefon:

I Montenegro, kan du ringa med din svenska leverantören om du har internationella samtal med din prenumeration. Det tillkommer en avgift för samtal till Sverige, samt samtal inom Montenegro. Vill du ansluta till Internet via telefon, rekommenderar vi att du använder det trådlösa nätverket, eftersom det generellt sett är dyrt att använda dataroaming.

Se mer om Montenegro