8,1
Utmärkt

  • All inclusive
  • Vid stranden
  • Vackra omgivningar

Hotel Osmine är ett familjevänligt all inclusive-hotell med enkel standard men ett mycket vackert läge vid mynningen av Slano bukten. Precis nedanför hotellet ligger en vacker stenstrand där du kan njuta av solen och bada i det kristallklara vattnet. Hotellets mysiga poolområde erbjuder både pool och en barnpool samt vacker utsikt över havet. De yngsta kan träffa nya vänner och delta i roliga aktiviteter i barnklubben (här talas inte svenska), och hotellets underhållningsteamet ser till att varken barn eller vuxna har tråkigt under semestern. Hotellet renoveras under den kommande vintern 2017/2018.

Vill du tävla mot dina medresenärer finns här också flera idrottsanläggningar. På Hotel Osmine har du även möjlighet att hyra cyklar för att utforska den vackra naturen eller cykla den korta sträckan till den Slanos pittoreska centrum. Vill du krydda semestern med lite extra avslappning, har hotellet ett spa där du har möjlighet att boka massage och skönhetsbehandlingar (kostar extra). Din vistelse på Hotel Osmine är med all inclusive där både mat och dryck ingår i priset.

Sunweb rekommenderar Hotel Osmine speciellt för familjer som söker en billig all inclusive-semester i lugna och vackra omgivningar.

Information om rumstyper saknas.

Måltider

Halvpension
All inclusive

* Alla måltider serveras som buffé

* Kaffe och te

* Nattmat

* Lokala alkoholhaltiga och alkoholfria drycker från 08:00 till 00:00

8.1
Utmärkt
Utifrån 36 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


7.9
Review title
7.9
Review title

Gästbetyg

8,1
Utmärkt Utifrån 36 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


mest bokad av Med partner
Utmärkt
Mycket bra
Medel
Dåligt
Mycket dåligt
8
Barnvänlighet
8,6
Städning
7,6
Prisvärt
7,8
Faciliteter
7,9
Boendet i allmänhet
8,7
Rum / lägenhet
8,2
Läge
8,1
Service / gästfrihet

Gästbetyg

Typ av resa
Visa endast gästbetyg på svenska

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


Resmålet

Upptäck Dubrovnik kusten

Praktisk information

Observera
Stranden kan nås via en trappa.
Flygresan
Flygbolag och restider
Köpenhamn Kastrup:

Sunweb flyger från Köpenhamn till Dubrovnik på lördagar under hela säsongen, samt onsdagar under högsäsong med Norwegian.

Flyg och biljetter

Flygresan tar ca 2 timmar och 55 minuter. Flygtider kan ändras och vi anger därför preliminära flygtider, när flygtider sätts, finns de också på vår hemsida, gör de inte det har inte vi fått dem än. Du kan lägga till bagage i bokningssteg 1 och priset för detta varierar mellan olika flygbolag.

Vi rekommenderar att du är på flygplatsen 2 timmar innan avgång, incheckningen stänger 45 minuter före avgång.

Resedokument ska skrivas ut och tas med på resan. På biljetten anges avgångs och ankomsttider i lokaltider, hotellreservation, måltider, eventuell transfer mellan flygplatsen och hotellet och bagage. Du får ditt boarding-pass och stolsnummer på flygplatsen. Var extra uppmärksam på avresetiderna vid sena avgångar – kom ihåg att datumet ändras vid midnatt.

Ankomst och transfer

När du anländer på destinationen och har gått igenom tull och bagageutlämningen möts du upp av våra guider eller en representant från Sunweb. Här får du vårt välkomstbrev med reseinformation samt utflyktsprogram och visas till din transferbuss om du bokat detta.

Transfer till och från hotellet är inte inkluderat i priset, men finns som tillval i bokningsprocessen. Transfern genomförs med antingen vanlig buss, minibuss eller taxi och körs av lokalt anställda. I vissa fall kommer det också finnas en skandinavisk guide med på bussen.

Transfertider:
  • Cavtat: ca 15 minuter
  • Dubrovnik: ca 45 minuter
  • Mlini: ca 30 minuter
  • Orebic - ca 3 timmar

Observera att angivna tidtabeller för transfer är exklusive eventuella stopp för måltider, toalettbesök och gäster som ska av på hotell längs vägen.

Om du bor på en av öarna ingår färjan i transfern både till och från flygplatsen om du har bokat till transfer.

Från Orebic till Korcula tar det ca 10 minuter med färjan.

Information om Kroatien

Huvudstad:

Kroatiens huvudstad heter Zagreb.

Språk:

Det officiella språket är kroatiska. På de flesta platser talas också tyska. I turistområdena talar många även engelska.

Tidsskillnad:

Det finns ingen tidsskillnaden mellan Sverige och Kroatien

Valuta:

Den officiella valutan är euro. I turiststäder (vid havet) finns det vanligtvis flera bankomater. Vill du betala med kreditkort? Dessa accepteras också på många ställen.

 

El:

Spänningen är 220 volt, som i Sverige. uttagen är också samma.

Pass:

Svenskar måste ha ett giltigt pass när du anländer till Kroatien.

Telefon:

I Kroatien kan du ringa med din svenska leverantören om internationella samtal ingår i ditt abonemang. En avgift tillkommer oftast för samtal till Sverige, samt samtal inom Kroatien. Vill du ansluta till Internet via telefon rekommenderar vi att du använder trådlöst nätverk, eftersom det är ofta är dyrt att använda dataroaming.

Nödsituation:

Numret för räddningstjänsten i Kroatien (polis, ambulans och brandkår) är 112

Dricks:

Det är vanligt att man i Kroatien ger ca 10-15% dricks om du är nöjd med servicen.

Öppettider:

Butiker i Kroatien är öppen måndag till fredag ​​från 08:00 till 20:00. På lördag och söndag öppnar butikerna 14:00. Stormarknader är öppen måndag till lördag från 06:00 till 19:30

Se mer om Kroatien