8,2
Utmärkt

  • Rolige omgivelser
  • Tæt på stranden
  • Wellness

Här kan du strosa runt i hotellets vackra trädgård, njuta av en bra bok vid poolen eller luta dig tillbaka i jacuzzin. För dig som vill ha extra avkoppling rekommenderas ett besök i hotellets fina spa.
Här kan du ta en tupplur på en solstol i skuggan av ett parasoll, ta ett svalkande dopp i den stora poolen eller njuta av en god drink i jacuzzin. Blir du hungrig serverar poolbaren lättare rätter under dagen.

Hotellet ligger ca 250 meter från den långa och fina stranden i Kalamaki som är en dröm med sin gyllene sand och kristallklara vatten. Här kan du ta en långpromenad längs vattenbrynet eller sträcka ut dig på en solstol, lyssna på vågornas skvalpande och känna den svalkande havsbrisen mot huden. Stranden uppskattas inte bara av människor, den är även en fristad för de vackra havsköldpaddorna.

Rumstyp

Dubbelrum
för 2 personer
  • yta cirka 28-35m²
  • 1 dubbelsäng eller 2 enkelsängar
  • rum för icke-rökare
  • balkong eller terrass med utemöbler
  • kyl (liten) (gratis)
  • tv (plattskärm, satellittv, hollänska kanal(er), kostnadsfritt)
  • telefon
  • luftkonditionering (individuellt styrd: hela dagen (mot betalning))
  • badrum med: bad eller dusch, handfat, toalett, hårfön
  • wake-up call
  • sen utcheckning (på begäran, mot betalning)
Dubbelrum för eget bruk
för 1 person
  • yta cirka 28m²
  • 1 dubbelsäng eller 2 enkelsängar
  • rum för icke-rökare
  • balkong eller terrass med utemöbler
  • kyl (liten) (gratis)
  • tv (plattskärm, satellittv, hollänska kanal(er))
  • telefon
  • luftkonditionering (individuellt styrd: hela dagen (mot betalning))
  • badrum med: bad eller dusch, handfat, toalett, hårfön
  • wake-up call
  • sen utcheckning (på begäran, mot betalning)
Trepersonersrum
för 2 till 3 personer
  • yta cirka 28-35m²
  • 1 enkelsäng
  • 1 dubbelsäng eller 2 enkelsängar
  • rum för icke-rökare
  • balkong eller terrass med utemöbler
  • kyl (liten) (gratis)
  • tv (plattskärm, satellittv, hollänska kanal(er), kostnadsfritt)
  • telefon
  • luftkonditionering (individuellt styrd: hela dagen (mot betalning))
  • badrum med: bad eller dusch, handfat, toalett, hårfön
  • wake-up call
  • sen utcheckning (på begäran, mot betalning)

Måltider

Frukost

På hotellet

Bra att veta
  • Officiell klassificering: 4 stjärnor
  • antal rum: 55
  • våningar: 2
  • byggnader: 1
  • klassificering: komfort
  • reception (öppen från 07:00 till 23:00)
  • ingen hiss
  • lobby
  • barer: pool/snackbar
  • gemensamt tv-område
  • boendet är ej anpassat för funktionsvarie
  • wi-fi internet i allmänna utrymmen (kostnadsfritt), på rummet (kostnadsfritt), i receptionen (kostnadsfritt)
  • climate resilience tax
  • sängkläder ingår bytas 2 gånger i veckan
  • handdukar ingår bytas 2 gånger i veckan
  • duschrum vid ankomst/hemresa
  • bagageförvaring
  • växelkontor (på boendet)
  • städning i rum 7 gånger i veckan
  • husdjur tillåtna högst 1 husdjur per rum/lägenhet (endast små djur/hundar, inte i allmänna utrymmen eller vid poolen)
  • värdeskåp på rummet: (inkluderat i priset)
  • wi-fi i allmänna utrymmen: (gratis)
  • wi-fi på rummet: (gratis)
  • trådlöst internet i receptionen: (gratis)
Restauranger och barer
  • barer: pool/snackbar
Obligatoriska kostnader
  • climate resilience tax: cirka 7,00 euro per enhet per natt betalas kontant eller med kreditkort (betalas lokalt, obligatorisk)
Valbara tillägg
  • luftkonditionering: cirka 8,00 euro per enhet per dag (betalas lokalt)
Pooler
  • utomhuspool (1, 132 m2)(sötvatten, utemöbler: parasoll, solstolar)
Avkoppling och wellness
  • spa med (ca 10,00 euro per person per dag): bastu (mot betalning), turkiskt ångbad (mot betalning), jacuzzi (mot betalning) inomhus uppvärmd, massage (mot betalning)
8.2
Utmärkt
Utifrån 20 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


7.9
Review title
7.9
Review title

Gästbetyg

8,2
Utmärkt Utifrån 20 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


mest bokad av Med partner
Utmärkt
Mycket bra
Medel
Dåligt
Mycket dåligt
8,2
Städning
8
Prisvärt
8,1
Faciliteter
8,3
Boendet i allmänhet
7,9
Rum / lägenhet
8,5
Läge
8,6
Service / gästfrihet

Gästbetyg

Typ av resa
Visa endast gästbetyg på svenska

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


Resmålet

Zakynthos

Upptäck Zakynthos

Praktisk information

I området
Avstånd till stranden ca 200 m (sandstrand, solstolar (mot betalning) , parasoll (mot betalning) )
Avstånd till centrum: ca 300 m
Avstånd till flygplats ca 1 km
Avstånd till busshållplats ca 150 m
Avstånd till uttagsautomat ca 300 m
Närmaste butiker ca 200 m
Närmaste kiosk ca 200 m
Närmaste restaurang ca 200 m
Flygresan
Flygresan

Du flyger till Zakynthos. Denna flygning tar ca 3 timmar och 40 minuter. Vid ankomst till flygplatsen möts du av Sunwebs reseledare eller lokal representant.

Transfer

Det är möjligt att boka transfer i bokningsstegen.

Transfertiderna är som följer:

Kalamaki, Argassi och Laganas - ca 20 minuter

Agios Sostis - ca 25 minuter

Tsilivi - ca 30 minuter

Zakynthos stad - ca 45 minuter

Limni, Gerekas och Kipseli - ca 50 minuter

Vassilikos - ca 60 minuter

Alykes - ca 80 minuter

Alykanas - ca 80 minuter

Information om Grekland

Huvudstad:
Huvudstad är Aten.

Tidsskillnad:
Grekland är 1 timme före Sverige.

Språk:
Det officiella språket är grekiska. Men du klarar dig på engelska (och delvis på tyska).

Valuta:
Den officiella valutan är euro.

Dricks:
Det är normalt att ge 10 % av totalbeloppet i dricks på barer och restauranger i Grekland.

Elektricitet:
220 Volt.

Vatten:
Det rekommenderas att inte dricka vattnet från kranen.

Mat:
Typiska grekiska maträtter är bland annat Souvlaki, Tzatziki och Mousaka.

Mobiltelefon:
En svensk mobil fungerar normalt sett även i Grekland. Kontrollera det för säkerhetsskull med din mobiloperatör och var försiktigt med internetavgifter.

Resedokument:
När du åker till Grekland måste du ha ett giltigt pass.

Hyra scooter:
Att hyra scooter i Grekland är ett bra sätt att komma runt på och det krävs att du har körkort. Att hyra scooter är på eget ansvar, och kom ihåg hjälm.

OBS:

Miljöavgift tas ut i Grekland. Avgiften är baserad på hotellets officiella klassificering och vistelsens längd. Observera att Airtours klassificering kan skilja sig från hotellets officiella. Avgiften betalas direkt till boendet vid ankomsten och betalning sker med kort eller kontant, vänligen observera att en del hotell endast accepterar kontant betalning. Nedan avgift gäller per inkvartering/natt:

 

Hotell / lägenheter klass 1 - 2: 1,5 €

Hotell / lägenheter klass 3: 3 €

Hotell / lägenheter klass 4: 7 €

Hotell / lägenheter klass 5: 10 €

Se mer om Grekland

Antal rum och fördelning

Välj antal rum och fördela personer i rummen. Om du reser med barn eller bebis, vänligen ange födelsedatum för att kunna se tillgänglighet och priser.
Välj avreseort
Välj rumstyp

Fel

Ett problem har uppstått

Vi ber om ursäkt...

Det verkar som att det uppstod ett tekniskt problem. Vi ber om ditt tålamod medan vi löser problemet. Under tiden kan du lägga till boendet i dina favoriter och återkomma lite senare!

Val av olika flygplatser

Du har valt ett flyg som avgår från {DEPARTURE_AIRPORT} och återvänder till {ARRIVAL_AIRPORT}.