Före semestern
Om du har synpunkter gällande Sunweb, bokningsprocessen eller hemsidan kan du skicka in dem via vårt kontaktformulär eller till info@sunweb.se.
Under semestern
Om det under semesterns gång uppstår ett problem med ditt boende, transfer eller liknande behöver du påtala det omgående för vår reseledare/representant. På det viset kan vi försöka lösa det uppkomna problemet på plats. Vid problem med boendet kan du alltid prata med hotellets reception för att se om de kan lösa problemet direkt.
Om ditt klagomål inte har behandlats på ett tillfredsställande sätt, är det viktigt att du fyller i ett kundserviceformulär hos vår reseledare/representant.
Efter semestern
Om du vill reklamera din resa behöver det ske inom 2 månader efter hemkomst. Skicka in ditt ifyllda kundserviceformulär från destinationen tillsammans med en skriftlig motivering. Du kan även skicka med bilder till kundservice@sunweb.se eller via vårt kontaktformulär.
Synpunkter och klagomål som inte har rapporterats på plats kan inte åtgärdas.
Vid gränsöverskridande tvister kan du också vända dig till EU:s plattform för tvistlösning online via den här länken.
Tack för att du hjälper oss att bli bättre.